بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


قلعه‌نویی: جمعه حق ندارید موقعیت از دست بدهید

استقلالی‌ها پنجشنبه فیلم بازی پرسپولیس را می‌بینند
بازیکنان استقلال یک روز قبل از دربی تهران فیلم بازی‌های اخیر پرسپولیس را تماشا خواهند کرد تا با نقاط ضعف و قوت این تیم آشنا شوند.
به گزارش سایت گل، طبق برنامه همیشگی، استقلالی‌ها یک روز قبل از انجام هر بازی فیلم بازی حریفانشان را تماشا کرده و گروه آنالیز این باشگاه بازیکنان را با شرایط تیم‌های حریف آشنا می‌کند. استقلالی‌ها قرار است روز پنجشنبه فیلم دو، سه بازی اخیر پرسپولیس را تماشا کنند و قلعه‌نویی هم در جلسه آنالیز توضیحاتی را به شاگردانش ارایه خواهد داد. البته این احتمال هم وجود دارد که استقلالی‌ها روز بازی هم فیلم چند دیدار قبلی پرسپولیس را ببینند.

هتل استقلال امشب مشخص می‌شود
باشگاه استقلال در آستانه دربی تهران با مشکل انتخاب هتل مواجه شده ولی قرار است هتل محل اقامت آبی‌پوشان امشب مشخص شود.به گزارش سایت گل، شش هتل سرشناس تهران به دلیل اجلاسی که قرار است در پایتخت برگزار شود رزرو شده است و حالا استقلالی‌ها دیگر نمی‌توانند به فکر انتخاب هتل‌های ۵ ستاره یا ۴ ستاره باشند. مسئولان این باشگاه در تلاش هستند تا جای مناسبی را برای محل اقامت انتخاب کنند و قرار است هتل استقلال امشب مشخص شود.
گفتنی است که آبی‌پوشان فردا به اردوی شبانه‌روزی خواهند رفت و تمرینات استقلال از فردا پشت درهای بسته برگزار خواهد شد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 31 / 5 / 1391برچسب:لیگ دوازدهم,هفته ششم,استقلال,دربی,امیر قلعه نویی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com